dinsdag 1 september 2015

Week 35 2015

Mijn nieuwe trainingsschema ontvangen voor de resterende drie weken voor de grote dag. Ik schrok toch even toen ik 22 uur en 30 minuten in het schema voor deze week zag staan. Net in een week waarin de voorspellingen ronduit slecht zijn. Als ik ergens de pest aan heb, dan is het wel fietsen in de regen.

Na op dinsdag ruim 86 kilometer te hebben gefietst, op woensdag nog een fietstraining gedaan. Wederom een rondje Markermeer. Dit keer met ander weer dan de vorige keer. Vanaf Enkhuizen een zware wind tegen. Helemaal tot aan IJburg. Toch nog een redelijk gemiddelde gedraaid.

Ik voel me goed en heb zelfvertrouwen gekregen de laatste weken. De achillespees blijft een reactie geven na een looptraining. Maar toch blijft het bij een reactie dus dat is goed.Het is nog twee dikke weken en dan is het zover. Best wel weer spannend.

Zaterdag de tweede lange duurtraining gedaan op de fiets. Die ging absoluut niet lekker en gaf me een slecht gevoel. Niet voldoende hersteld ? Of toch een windje die niet helemaal lekker stond ? Het werd een zware training.

Zondag bij het opstaan voelde ik ook al dat de training van zaterdag er behoorlijk had ingehakt. Toch getraind wat ik wilde trainen namelijk 4 x rondje parcours. Ruim 28 kilometer gelopen om het gevoel te krijgen. Gelukkig was dat er en gaf me zelfvertrouwen voor de hele. Mijn eigen tempo lopen en dan ga ik niet stuk.

Een zware trainingsweek achter de rug. De teller staat deze week op bijna 22 uur trainen.

Trainingen
Maandag 24 augustus
Rustdag

Dinsdag 25 augustus
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 86.78 kilometer
Programma: 3 uur trainen DT 1
Weer: in de ochtend wisselend bewolkt,in de middag bewolkt, 18 graden

Woensdag 26 augustus
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 154,28 kilometer
Programma: rondje Markermeer
Weer: harde wind, wisselend bewolkt, 22 graden

Donderdag 27 augustus
Rustdag

Vrijdag 28 augustus
Training: looptraining
Afgelegde afstand: 12.43 kilometer
Programma: 5 x 15' wv 3 x DT 1 en 2 x DT 2
Weer: zo nu en dan bewolking, zonnig, 20 graden

Training: zwemtraining buitenwater
Afgelegde afstand: 2.215 meter

Zaterdag 29 augustus
Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 151 kilometer
Programma: rondje parcours met een extra lusje.
Weer: wisselend bewolkt, later meer zon, 22 graden

Training: zwemtraining
Afgelegde afstand: 2.600 meter
Programma:
400 meter inzwemmen
200 meter hele slag
150 meter BC armen
100 meter benen
150 meter BC armen
200 meter hele slag
500 meter (10 x 50 meter HT)
100 meter wisselslag
100 meter BC armen
100 meter school
100 meter hele slag
100 meter wisselslag
400 meter BC op duurtempo

Zondag 30 augustus
Training: looptraining
Afgelegde afstand: 28,26 kilometer
Programma: 4 x rondje parcours in DT 1
Weer: zonnig weer, warm, 28 graden, verkoelend windje

Training: fietstraining
Afgelegde afstand: 22.73 kilometer
Programma: hersteltraining

Geen opmerkingen: