maandag 12 juli 2010

Week 28 2010

De komende weken ga ik mijn weblog anders bijhouden dan gebruikelijk. Dus niet meer per dag iets schrijven maar meer algemeen over de gehele week. Deze week begin ik er mee en hoop op die manier weer op een andere manier iets te vertellen over mijn belevenissen als duursporter.

Vorige week ben ik gestoken door een wesp en dat was te zien ook. Ik kon zo mee spelen in Star Trek als een buitenaards wezen want mijn gezicht was echt goed opgezwollen. Gelukkig nam de zwelling deze week snel af en kon ik uiteindelijk zonder verdere problemen op vakantie.

Het meenemen van mijn racefiets is even een probleem, althans de terugreis. Heen kan de fiets op de caravan maar omdat die achterblijft heb ik niets voor de terugreis. Uiteindelijk heb ik bij Decathlon een mooie oplossing gevonden voor een schappelijke prijs.

Op de valreep ook nog even ingeschreven voor de triathlon en zodoende nog het lagere inschrijfbedrag verschuldigd. Ook al wordt het bedrag door mijn sponsor vergoed, ik vind het zonde om het verschil toch te betalen.

Na drie dagen reizen lekker aangekomen op de camping en het is bloedje heet. Het valt direct op dat het een andere warmte is dan andere jaren. In ieder geval lekker om te trainen in die warmte. Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen: