donderdag 26 juni 2008

Week 25

Deze week was erg rommelig en dat kwam doordat ik voor mijn werk steeds laat thuis was. Dat rommelige ging ten koste van het trainingschema want één zwemtraining moest ik daardoor al missen. En ik moest het schema een beetje omgooien. Al met al een hoop gedoe en de laatste weken gaan allemaal niet helemaal lekker.

Het wordt wel steeds spannender want de voorinschrijving van de hele triatlon stopt op 27 juli. Ik heb voor mezelf die deadline aangehouden om definitief de knoop door te hakken van wel of niet de hele doen. Dat lijkt misschien raar want ik ben al een tijdje aan het trainen en dan lijkt het logisch dat je het ook gaat doen. Maar ik hou toch nog steeds een slag om de arm. Ik denk dat ik net als iedereen twijfel aan mezelf. Waar sta je na zoveel weken trainen, hoe sterk ben je. Zul je er klaar voor zijn ?

Allemaal vragen die ik in de komende periode hoop te kunnen beantwoorden. In ieder geval voor de sluiting van de voorinschrijving want dan neem ik de definitieve beslissing.

Zondag moest ik een fietstraining van 3 uur afwerken. Aan het einde van de training had ik allang geen goed gevoel meer over het fietsen en dat kwam door de straffe wind. De wind was in de loop van de ochtend op komen zetten. Ik maak me dan weer zorgen over mijn kracht bij het fietsen.

Fietstraining
1e training
15 minuten dt1
20 minuten dt2
15 minuten dt1
20 minuten dt2

2e training
15 minuten dt1
30 minuten dt2
15 minuten dt 1

3e training
3 uur dt 2

Looptraining
1e training
10 in- uitlopen
10 x 1 minuut 30 dt 3
rust 1 minuut 30 seconden

2e training
15 in- uitlopen
5-10-15 minuten op dt3
rust 5 minuten

3e training
90 minuten dl met daarin iedere minuten 5 x 15/45 op dt3

Zwemtraining
1e training
Kwam vanwege het werk te vervallen

2e training
650 meter bestaande uit:
150 meter hele slag
50 meter benen
200 meter hele slag
50 meter armen
150 meter hele slag
50 meter benen
3 x 200 meter hele slag

Geen opmerkingen: