zondag 13 april 2008

Week 14 en 15

Door alle perikelen van het nieuwe huis en het aantal nog af te werken klusjes, weer werken en weer sporten heb ik geen tijd gehad om aan mijn weblog te werken.

Week 14 heb ik helemaal niet bijgehouden en daarom heb ik week 14 en 15 gekoppeld in één overzicht.
In week 14 ben ik begonnen met het trainen volgens het trainingsschema van Juriaan.
De dinsdag heb ik zelf een duurloop gedaan en vanaf woensdag begonnen met het schema.
Helaas kwam er zaterdag al weer een kink in de kabel, want ik heb de zaterdag de hele dag zand in onze tuin gereden.
Zondag wel weer voor de eerste keer een fietstraining afgewerkt.

Één keer fietsen in de week is te weinig en daarom moet ik één keer extra fietsen. Zes keer in de week trainen, tot grote vreugde van mijn eega.

Week 15 bracht gelukkig al weer iets meer structuur in de trainingen, hoewel ik dinsdag stenen moest sjouwen naar onze tuin kon ik later op de dag wel een training afwerken. Donderdag liep het allemaal weer anders omdat ik mee ben gaan helpen met het bestraten van de tuin. Wel lukte het deze week om twee keer te fietsen en dat ging uiteindelijk ten koste van één keer lopen.

Het zwemmen, gaat nog steeds moeizaam maar de zaterdagtraining ging beter dan de andere trainingen na onze verhuizing.

Hopelijk lukt om vanaf week 16 mijn weblog beter bij te houden.

Ik sluit af met een triest bericht. Horst van Woersem is overleden. Horst was lid van TVA en hij was de man die mij in het begin heeft opgevangen. Door zijn toedoen voelde ik me snel thuis bij TVA. We hebben tijdens de looptrainingen regelmatig met elkaar gesproken over de meest uiteenlopende dingen, van gezondheid tot over onze kinderen. Een prettig mens is niet meer.

Horst, ik zal je nooit vergeten.

Geen opmerkingen: