dinsdag 8 april 2008

Week 13

Week 13 zou moeten beginnen met een looptraining maar de maandag werd in beslag genomen door kleine klusjes in het huis. Dus werd de eerste looptraining naar de dinsdag verplaatst en deze looptraining werd een intervaltraining. Het koude weer deed mij uitwijken naar het stadshart om daar de training af te werken.

De eerste zwemtraining na 6 trainingen te hebben gemist en drie weken op een andere wijze door gebracht, viel me erg zwaar. Dat gold ook voor de eerste duurloop van 1 ½ uur. Gelukkig sleepte mijn trouwe viervoeter mij er door en hebben we samen de duurloop volbracht.
De tweede zwemtraining ging al weer iets beter maar was nog niet op het niveau van voor de verhuizing.

Ik heb ook aangegeven dat ik deze week wilde gaan starten met het trainingschema. Hopelijk ontvang ik begin volgende week het schema.

Voor deze week stond de tijdrit uit het Almeers Triathlon Circuit op het programma. Ik had mezelf wel ingeschreven maar ben uiteindelijk niet van start gegaan. Er waren een aantal redenen om af te zien van deelname.

Fietstraining
Geen

Zwemtraining
1e training
300 meter inzwemmen3 x 100 meter met verschillende oefeningen
7 x 200 meter waarvan te beginnen met 175 meter rustig tempo en de laatste 25 meter kilometertempo en uiteindelijk te eindigen met 25 meter rustig en 175 meter kilometertempo
3 x 75 meter, waarvan de 1e 50 meter rustig tempo en de laatste 25 meter sprint
100 meter uitgezwommen.
Totaal gezwommen 2.100 meter

2e training
Totaal gezwommen 2.050 meter

Looptraining
2 x 1 uur interval
1 x 1 ½ uur duurloop

Geen opmerkingen: