maandag 22 oktober 2007

Week 42

Afgelopen week hadden de kids herfstvakantie. Ik had zelf ook maar een weekje vrij genomen en dat heeft ook doorgewerkt in mijn trainingen. De maandag begon al met een rustdag omdat ik de dag ervoor had gefietst. Die rustdag werd op dinsdag voort gezet. Op woensdag was de zwemtraining en juist vanwege de herfstvakantie waren er ook geen trainers om de training te verzorgen. Gelukkig was er iemand die wel een programma in elkaar kon zetten en was het uurtje niet verloren. De exacte details van de training heb ik niet onthouden maar wel dat ik weer lekker heb gezwommen. Donderdag is normaal een trainingsdag maar ook van deze dag een rustdag gemaakt. Vrijdagmorgen een duurloop gedaan van 1 1/2 uur en voor het eerst sinds tijden ging het echt weer eens super. Zaterdagmorgen hadden de kids geen zin in de zwemtraining en daardoor heb ik ook niet getraind. Zaterdagmiddag wel deelgenomen aan de zwemtraining. De trainingsdetails zal ik deze keer ook niet vermelden, wel vermeld ik dat het zwemmen goed ging want ik moest van baan wisselen. Zondagmiddag hadden de kids een wedstrijd dus heb ik 's ochtends niets gedaan. Volgende week gaat het er weer serieus aan toe.

Geen opmerkingen: