donderdag 31 mei 2007

Hoe het idee is gaan leven ....

Vorig jaar was ik tijdens de triathlon van Almere getuige van een waar feestfestijn.
Omdat een aantal bekenden meededen was hun prestatie aanleiding om eens serieus na te gaan denken of ik mijn grenzen niet eens wilde verleggen.
Na een aantal marathons te hebben gelopen leek het overstappen naar de triathlon een nieuwe uitdaging. Een uitdaging die door velen reeds was aangegaan en met succes.
Arie Robbemond, Helene van der Lelie, Mieke Link, Emiel Alloo en Deborah van Heijningen, om zo maar een paar te noemen.
Medio oktober 2006 na de marathon van Amsterdam heb ik het besluit genomen om per 1/1/2007 over te stappen naar de triathlon.
Vooruitlopend op die overstap had ik al contact gehad met de secretaris van de triathlonvereniging. Eind december 2006 maakte ik bekend aan mijn loopvereniging dat mijn vertrek aanstaande was.
Best wel eng als je zolang lid bent geweest en velen kent om dan naar een vereniging over te stappen waar je niemand kent.
Toch heb ik de stap gemaakt en tot op dit moment heb ik daar geen moment spijt van gehad.
Ik ben lid van Triathlon Vereniging Almere geworden.

Geen opmerkingen: